شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه اینترنتی باگرو

استفاده از فروشگاه اینترنتی باگرو به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد:

1- توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه باگرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین می‌باشد.

2- ورود کاربران به وب‏‌سایت باگرو هنگام استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه باگرو است.

3- آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

4- شرکت تولیدی باگرو به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

5- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت باگرو، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای باگرو محفوظ است.

6- کاربران هنگام سفارش کالا باید اطلاعات محصول مورد نظر را به صورت کامل ثبت کنند. بدیهی است هر گونه کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

شرکت تولیدی باگرو خود را متعهد به رعایت حفظ حریم شخصی کاربران می‌داند، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را با ما در میان بگذارید. هدف ما رضایت شماست و برای هرچه مطمئن‌تر و امن‌تر شدن وب سایت باگرو تلاش کرده و آن را توسعه می‌دهیم.