بهترین کمان ریکرو

نکات کلیدی وجود دارد که برای افرادی که مایل به خرید بهترین کمان ریکرو می‌باشند به خصوص مبتدیان مناسب خواهد بود. در محدوده وسیعی از محصولات موجود در بازار، انواع کمان‌های موجود می‌تواند موجب سردرگمی شما در انتخاب شود. به همین دلیل با شناختن انواع کمان می‌توانید کار خود را آغاز کنید. اگر آن‌ها را برای خرید انتخاب نموده‌اید، می‌توانید با شناسایی اجزای آن بهترین کمان‌ها را انتخاب کنید.

نکاتی برای شروع

اگر در بازی‌های المپیک دیده باشید، تیراندازی را به همراه کمان ریکرو و سایر لوازم جانبی که همراه آن می‌باشد، مشاهده خواهید کرد.

بهترین زمان برای خرید بهترین کمان ریکرو پس از گذر از دوره‌های ابتدایی، کمان‌های کوتاه و سبک می‌باشد. یک مربی تیراندازی می‌تواند به صورت دقیق‌تر آنچه شما به عنوان تجهیزات نیاز دارید را تعیین کند.

تغییرات مداوم تجهیزات، دشمن تیر و کمان به شمار می‌آیند. زمانی که بهترین کمان ریکرو خریداری می‌کنید، متوجه خواهید شد که به مرور زمان به آن عادت می‌کنید، به همین دلیل نمی‌توانید وسایل و تجهیزات خود را به طور ناگهانی افزایش دهید.

این بخش از کمان همان قسمتی است که احتمالا نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری خواهد داشت.
اگر بتوانید شخصا به یک فروشگاه بروید، می‌توانید انواع مختلفی از این قبضه‌ها را مشاهده کنید. تا جایی که امکان دارد وزن و تعادل آن را در دست خود احساس کنید، بسیاری از قبضه‌های مختلف وجود دارد که می‌تواند طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار دهد. روکش‌های چوبی و کربنی هر دو بسیار سبک می‌باشند به همین دلیل شاید نیاز به ثبات بیشتری برای تعادل دارند.
در مقابل روکش‌های آلومینیومی در کمان‌های ریکرو بسیار ناهموار می‌باشند.
کمان‌های چوبی موقعیت‌های محدودتری را فراهم می‌کنند و می‌توان گفت که انتخاب کسانی خواهند بود که تیراندازی سنتی را ترجیح می‌دهند، این در حالی است که اجسام فلزی و کربنی معمولا از تکنولوژی‌های مدرن استفاده می‌کنند.

ویژگی‌های معمولی در یک قبضه کمان ریکرو می‌تواند توازن خوبی در کمان برقرار کند. با در دست گرفتن کمان قادر خواهید بود تا بهترین انواع آن را انتخاب کنید.

برای مبتدیان علاقه‌مند به انتخاب بهترین کمان ریکرو انواع بازو در انتخاب آن‌ها بسیار مهم خواهد بود. انواع بازوهای بالایی و پایینی با انواع برندهای تجاری در بازار وجود دارند که بسیاری از آن‌ها یک نوع قابلیت را برای شما عرضه می‌کنند. نکته‌ای که وجود دارد این است که همواره می‌توانید بازوهای کمان را ارتقاء دهید.

برای اولین انتخاب، بهتر است انواعی از آن را در نظر بگیرید که وزن سبک‌تری دارند. برخی از بازوهای کمان ریکرو نرم‌تر از سایر همتایان خود می‌باشند، برخی از آن‌ها از آخرین تکنولوژی فیبر نوری یا فیبر کربنی بهره‌مند می‌باشند. برخی از این قطعات به گونه‌ای ساخته شده‌اند که هسته تشکیل دهنده آن‌ها چوب بامبو می‌باشد، انتخاب انواع آن یک سلیقه شخصی می‌باشد.
اگر با راهنمای انتخاب کمان مناسب آشنایی داشته باشید خیلی سریع‌تر می‌توانید بهترین کمان ریکرو را خریداری کنید. رشته‌های کمان ریکرو، در طول‌ها، مواد و ضخامت مختلفی در بازار عرضه می‌شوند، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که لازم است طول آن‌ها متناسب با کمان شما باشد. رشته‌های ضخیم‌تر اغلب برای کمان‌های سنگین‌تر و کسانی که تمرکزی بر سرعت تیراندازی ندارند مناسب خواهد بود.

بهتر است هنگام تهیه رشته‌های کمان ریکرو، اطمینان حاصل کنید که تاثیرات آب و هوا بر آن‌ها به طور موثر عمل نکند، در این صورت میزان تغییرات در آن‌ها بسیار کم خواهد بود.

سایت کمان

موقعیت دید شما باید دومین اولویت در سرمایه‌گذاری شما باشد. کیفیت آن مهم‌ترین چیزی است که می‌تواند نحوه تیراندازی شما را مشخص کند، زیرا یک سایت ارزان می‌تواند منجر به کاهش و تضعیف عملکرد شما شود.

سایت‌های پیچیده‌تر کمان ریکرو، دارای قطعات کوچک‌تری برای تنظیم می‌باشند، هر چقدر که کیفیت ساخت بالاتر باشد، تیراندازی شما بهتر خواهد شد. چیزی را انتخاب کنید که قوی و قابل اعتماد می‌باشد، زیرا این قطعه می‌تواند طی سال‌ها برای شما عمر کند.

دکمه‌ها و وزنه‌های قابل تنظیم

این تجهیزات کمان ریکرو در انواع پلاستیکی، ثابت و مغناطیسی موجود می‌باشند. انواع فلزی آن قوی‌تر بوده و نیازی به جایگزینی ندارند. استفاده از آن‌ها برای مبتدیان به سادگی انجام نخواهد شد، به همین دلیل انواع پلاستیکی آن می‌تواند مفید باشد. برخی از بهترین دکمه و وزنه‌ها در جهان با استفاده از مواد پلاستیکی ثابت شده موجود می‌باشند.
اساس بسیاری از این دکمه‌ها به این صورت است که قادر به تغییر جهت تیر از بالا به پایین می‌باشند. آن‌ها به کمک شما می‌آیند تا برای تنظیم دقیق‌تر تیرها به سادگی عمل کنید.

میله تعادل مرکزی

در کمان‌های ریکرو، میله‌های بلند و کوتاه به تنظیم و کاهش ارتعاش کمک خواهند کرد. در ابتدای کار نگران سرمایه‌گذاری بیش از حد نباشید، زیرا اکثر آن‌ها به خوبی ساخته شده‌اند و برای کسانی که تازه اقدام به انجام تیراندازی کرده‌اند به خوبی عمل می‌کنند. بهترین میله‌های تعادل منجر به ایجاد توازن کلی در کمان خواهند شد.

تیرها

اگر آماتور می‌باشید، انتخاب تیرهای آلومینیومی ارزان‌تر از تیرهای کربنی تمام خواهد شد. با این حال انتخاب بهترین تیر برای تیراندازی به نوع کمان ریکرو شما نیز بستگی خواهد داشت.
نکته مهمی که وجود دارد و ممکن است نادیده گرفته شود این است که ترجیحا تیرهایی با پیکان‌های رنگ روشن استفاده کنید، این کار در ابتدا باعث خواهد شد تا هدف خود را به راحتی دنبال کنید.

زبانه ساختار انگشت، همانطور که در تیراندازی پیشرفت می‌کنید به کمک شما خواهد آمد. انواع دیگری از لوازم جانبی در تیراندازی با کمان ریکرو وجود دارد که انتخاب آن‌ها به ترجیح شخصی شما بستگی خواهد داشت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *