بهترین کمان‌ها

اگر شما یک کماندار مبتدی هستید، پس از آنکه به یک فروشگاه لوازم ورزشی مراجعه می‌کنید، انواع تیر و کمان‌ موجود در آن می‌تواند موجب سردرگمی شما شود.  اگر یک کماندار مبتدی می‌باشید، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما برای دستیابی به موفقیت و انتخاب بهترین کمان‌ها کمک کند.

بهترین کمان‌ها در سال 2019

این کمان‌ها به صورت کلی از نظر برخی از ویژگی‌ها برای مبتدیان بهتر هستند،
با این حال شما می‌توانید بهترین کمان‎ها را با توجه به خصوصیاتی که از آن در نظر دارید، انتخاب نمایید.

بهترین کمان‌ها برای مبتدیان عبارتند ار:

  1. کمان ستاره
  2. کمان کامپوند خشم
  3. کمان رادیکال
  4. کمان کامپوند خرس افکن
  5. کمان شکارچی کوچک
  6. کمان کامپوند کربنی

در ادامه هر یک از موارد فوق را توضیح خواهیم داد.

بهترین کمان برای مبتدیان

1. کمان ستاره

این کمان کامپوند برای تمام جوانان و کسانی که مایل به یادگیری تیراندازی می‌باشند، مناسب و ایده‌آل خواهد بود. اگر به اندازه کافی قوی هستید، قادر خواهید بود تا این سلاح را به سادگی در دست گرفته و با آن به تمرین تیراندازی بپردازید. طول آرشه کمان نیز به صورتی طراحی شده است که قابل تنظیم می‌باشد، بنابراین استفاده از آن به راحتی انجام می‌گیرد.
تمام تنظیماتی که به همراه این کمان کامپوند ارائه می‌شود، آن را بی نظیر می‌سازد، قیمت معقول این سلاح شبیه به یک موهبت بزرگ می‌باشد.

مشخصات و ویژگی‌های کمان ستاره

  •  وزن قابل تنظیم از 5 تا 70 پوند
  • طول قابل تنظیم از 13 تا 31 پوند
  •  قدرت پرتاب بالا
  •  مدیریت آسان
  •  وزن سبک

کمان‌های کامپوند

2. کمان کامپوند خشم

این سلاح یک وسیله مبتکرانه و در عین حال مقرون به صرفه می‌باشد و از بهترین کمان‎ها است و برای تیراندازان گزینه‌ای با عمر طولانی و بادوام ارائه می‌دهد.
این طراحی غول پیکر با طول آرشه 25 تا 31 اینچ و وزن قابل تنظیم 55 تا 70 پوند ظاهر می‌شود. کمان کامپوند خشم برای مبتدیان بهترین گزینه خواهد بود. سلاح کامپوند خشم آنقدر اعجاب‌انگیز است که عمر طولانی را برای شما تضمین می‌کند و سازگاری مناسبی بین قدرت، دوام و وزن ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند وزن آن را به دلخواه خود تغییر دهند و سلاح را به گونه‌ای تنظیم کنند که به آن‌ها اجازه دستیابی به حداکثر قدرت را بدهد.

کمان خشم تیرها را با سرعت 270 فریم در ثانیه پرتاب می‌کند و برای شکارچیان و کمانداران سریع، وزن آن تا 70 کیلوگرم نیز می‌رسد. اجزای آلومینیومی آن برای تیراندازی مستقیم و پرسرعت بسیار مناسب است.

کمان کامپوند خشم، این اطمینان را برای کمانداران به وجود می‌آورد که به راحتی می‌توانند آن را کنترل و سپس با آن شلیک کنند. این مورد باعث افزایش اعتماد به نفس و توانایی آن‌ها خواهد شد و به نوعی پیشرفت در کار آن‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از شما ممکن است در ابتدا قادر به شروع تیراندازی با وزن 70 پوند نباشید، اما جای نگرانی نیست، چرا که می‌توانید با تنظیم به وزن مطلوب خود دست پیدا کنید و برای تمرین آماده شوید.

کمان مخصوص مسابقه

3. کمان رادیکال

هرچند این سلاح در ظاهر خشن به نظر می‌آید، اما یکی از بهترین کمان‎ها  برای مبتدیان می‌باشد. این کمان کامپوند تضمین‌کننده یک عمر طولانی در کنار شما خواهد بود و شما را به نقطه‌ای می‌رساند که بسیار بالاتر از یک مبتدی ظاهر شوید.

کمان کامپوند رادیکال قادر است تا شما را از یک فرد آماتور به یک کاربر ماهر نزدیک کند و در تمام مراحل به خوبی به شما خدمت کند. وزن کمان از 40 پوند به 70 پوند قابل تغییر می‌باشد، این باعث می‌شود تا این سلاح انتخاب خوبی برای تیراندازان جوان و حتی افراد با تجربه باشد.

وزن اولیه آن به نظر برای کودکان سنگین می‌آید و آن‌ها به راحتی قادر به اداره آن نخواهند بود. اما در عین حال زمانی که وزن کمان را به 70 پوند تغییر می‌دهید، می‌توانید مطمئن باشید که هنگام تیراندازی قادر به پرتاب به سمت اهداف سنگین خواهید بود.

مشخصات و ویژگی‌های کمان رادیکال

  •  وزن قابل تنظیم از 40 تا 70 پوند
  • طول آرشه قابل تنظیم از 26.5 تا 31 پوند
  • سرعت 340 فریم در ثانیه

کمان‌های شکار

4. کمان کامپوند خرس افکن

این سلاح بسیار سبک وزن است، به صورتی که باعث خستگی کماندار نخواهد شد و یکی از بهترین کمان‌ها محسوب می‌شود.
وزن آن حدود 4 پوند و به همراه یک روکش آلومینیومی ارائه می‌شود. این کمان قابل تنظیم بوده و شما می‌توانید وزن آن را از 50 تا 70 پوند تغییر دهید. خرس افکن دارای یک چارچوب کلی و قابل تنظیم می‌باشد. اندازه آن به صورتی است که شما قادر خواهید بود آن را به راحتی حمل کنید، حتی زمانی که در جنگل مشغول شکار می‌باشید.
راهنمای انتخاب کمان مناسب می‎تواند به مبتدیان کمک کند تا بهترین کمان را برای خود تهیه کنند.

مشخصات و ویژگی‌های کمان کامپوند خرس افکن

  •  وزن قابل تنظیم از 50 تا 70 پوند
  •  سرعت 315 فریم در ثانیه
  •  ارتفاع پایه کوتاه
  • طول آرشه قابل تنظیم از 24.5 تا 31.5 اینچ

کمان کامپوند

5. کمان شکارچی کوچک

یکی از بهترین کمان‌ها کمان شکارچی کوچک است. خرید کمان کامپوند شکارچی کمی شبیه به خرید کفش برای یک پسر بچه نوجوان می‌باشد.
زمانی که آن‌ها در حال رشد می‌باشند، ناچار به خرید یک کمان بزرگ‌تر و بهتر برای آن‌ها خواهید بود. با این حال این سلاح به راحتی قابل تنظیم در وزن و طول بوده و قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است.

مشخصات و ویژگی‌های کمان شکارچی کوچک

  • حداکثر وزن 45 پوند در طول کمان
  •  حداقل وزن 5 پوند، که آن را مناسب قهرمانان جوان می‌سازد
  •  تغییر طول کمان از 12 تا 27 اینچ
  • ارتفاع متغیر
  •  لوازم جانبی

تیروکمان

6. کمان کامپوند کربنی

همانطور که امروزه تعداد زنان در حرفه تیراندازی در حال افزایش می‌باشد، تعداد کمان‌های طراحی شده مخصوص زنان نیز در افزایش است.
کمان‌های طراحی شده برای آن‌ها کاملا مناسب و استاندارد بوده و از ویژگی‌های ارگونومیک بهره‌مند است. هرچند ممکن است هزینه‌های ایجاد شده بیشتر باشد، اما این سلاح از مبتدی گرفته تا متخصص به نحوی کاملا موثر و عالی عمل می‌کند.

مشخصات و ویژگی‌های کمان کامپوند کربنی

  •  طول آرشه از 22.5 تا 27 قابل تغییر است
  •  وزن آن از 30 تا 60 پوند قابل تنظیم و مناسب برای تمام زنان

امتیازات در هنگام تصمیم‌گیری

قیمت یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب و تصمیم‌گیری برای خرید کمان کراسبو و کمان کامپوند می‌باشد. اگر چندین فروشگاه را سراغ دارید، می‌توانید به تمام آن‌ها سر بزنید و بررسی کنید که کدام یک از کمان‌های کامپوند ارائه شده در بازار مناسب شما خواهد بود. بهترین کمان‌ها را انتخاب کنید که همراه با بسته‌های لوازم جانبی ارائه می‌شوند، می‌توانید به سادگی از آن‌ها استفاده کنید و تمرینات خود را آغاز نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *