تیراندازی با کمان در سالن

زمانی که صحبت از تیراندازی با کمان در سالن می‌شود؛ یعنی اینکه افراد نمی‌توانند زمانی را در بیرون از سالن بگذرانند.

تیراندازی با کمان در داخل سالن معمولاً در فصل زمستان اتفاق می‌افتد.  شرایط جوی می‌تواند روی شرایط تیراندازی تاثیرگذار باشد و مشکلاتی را برای افراد به وجود بیاورد. 

زمانی که تیراندازی را در داخل سالن انجام می‌دهید؛ سالن تیراندازی کمک می‌کند، از سرما دور باشید.
به جای اینکه در فاصله‌های متفاوتی تیراندازی را انجام دهید؛ در فصل زمستان در یک فاصله ثابتی تمرکز کنید.

باید مهارت‌های خودتان را در فاصله های مشخص بهبود دهید. 

وجود ثبات باعث می‌شود، ویژگی‌های مناسبی از مغز خودتان را که در این زمینه کمتر عمل می‌کند؛ تقویت کنید.

در واقع استفاده از ثبات باعث می‌شود، یک کلاس یا یک رشته جدیدی از تیراندازی را تجربه کنید، تلاش کنید که در آن رشته هم موفق شوید.

افرادی که به صورت حرفه‌ای تیراندازی با تیر و کمان انجام می‌دهند، می‌توانند در زمینه تغییر رشته برای تیراندازی به افراد دیگر کمک کنند.
افراد با تجربه می‌توانند یاد دهند، چگونه از تجهیزات تیراندازی برای کلاس‌های جدید استفاده کنید، یا اینکه در صورت نیاز تجهیزات جدیدی را استفاده کنید. 

به دنبال خرید تجهیزات جدید بروید، فضای جدیدی را خریداری کنید.  در این نوشته تلاش می‌کنیم، آن چیزی که برای تیراندازی با کمان در داخل سالن وجود دارد، را توضیح دهیم تا نگرانی بابت چیزی نداشته باشید. 

 تیراندازی با کمان در داخل سالن

موضوع تغییر به صورتی است، همیشه می‌تواند برای افراد یک سری مشکلاتی را به وجود بیاورد.  تغییر تیراندازی با کمان در فضای باز به داخل سالن به صورتی نیست؛ نگرانی زیادی برای به وجود بیاورد.

کمان خودتان را تغییر نمی‌دهید، فقط ممکن است فضا تغییر پیدا کند.  در زمان تغییر فضای تیراندازی با کمان به هیچ عنوان نیازی ندارید؛ تجهیزات جدیدی را خریداری کنید.

برخی از کمانداران به دنبال این هستند؛ از تیرهای متفاوتی برای فضای داخل سالن و بیرون از سالن استفاده کنند.

تغییر سر تیر امکان‌پذیر است، ولی به صورت 100 ضروری نیست، می‌تواند که به صورت سلیقه‌ای باشد.  افراد می‌توانند متناسب با سلیقه خودشان در فضای بیرون یا در فضای درونی از تیرهای متفاوتی استفاده کنند.

ولی باید بدانید که تیرهای بیرون از خانه کوچکتر و باریک‌تر از تیرهای داخل سالن هستند. 

یکی از مزیت‌هایی که تیرهای بزرگتر دارد؛ این است، زمین بیشتری را پوشش می‌دهد، می‌تواند یک امتیاز جدیدی را به وجود بیاورد. زمانی که از تیرهای بزرگتر استفاده می‌کنید؛ احتمال اینکه تیر به خط بعدی برسد، بسیار زیاد است؛ یعنی حتی روی امتیاز گیری هم تاثیر می‌گذارد.

اگر تیر خط بالایی را لمس کنید؛ پس در نتیجه نقطه بالاتری امتیاز بالاتری به وجود می‌آورد.

ممکن است متناسب با سلیقه‌ای که بعضی از افراد دارند، به دنبال استفاده از تیرهای سبک‌تر و سریعتر در فضاهای باز و یا بسته شود. فضاهایی که در داخل سالن مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولاً اندازه کوچکی است؛ پس به همین دلیل تیرها خیلی قدرت پرواز ندارند.

بنابراین نیازی هم ندارند، پرواز سریع داشته باشند. استفاده از تیرهای فضای بیرون در فضای درون به این معنا است، می‌توانید از همان کمان قبلی خودتان استفاده کنید.

نیازی نیست که کمان خودتان را متناسب با وزن تیرها تغییر دهید. هر تیری که راحت‌تر است، را استفاده کنید.

برای تیراندازی اصلاً خودتان را با محدودیت روبرو نکنید. هر چیزی را که ترجیح می‌دهید، استفاده کنید. اگر حالت تغییر به مرکب دارید یا برعکس باید مجموعه دنده‌های تیر و کمان خودتان را تغییر دهید. باید یک کمانی را به دست بیاورید، تیر و رهاسازی جدیدی درون آن وجود داشته باشد.

کمان‌های مرکب و بازگشتی به دو روش مختلف عمل می‌کنند؛ پس بنابراین باید هر دو روش را یاد بگیرید.

یادگیری روش‌های تیراندازی برای افراد بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد، یک مسیر جدیدی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد. می‌توانید در مسابقات حتی از آن‌ها استفاده کنید.

مربیان و متخصصان می‌توانند در زمینه تیراندازی بسیار زیاد به کمک کنند. متناسب با طول، وزن، کشش کمان مناسبی را برای انتخاب کنید، از آن استفاده کنید. مربیان می‌توانند بگویند تیرهایی که استفاده می‌کنید مختص مرکب هستند یا بازگشت و اطلاعاتی را در این زمینه در اختیار قرار دهند.

 تیراندازی با کمان در داخل سالن

کلاس باز و کلاس شکارچی کمان

کلاس باز و کلاس شکارچی کمان از سری سبک‌های تیراندازی ترکیبی به حساب می‌آید.  افراد برای تیراندازی با کمان ترکیبی از کمان‌های مرکب استفاده می‌کنند.

تفاوتی که بین کمان‌های ترکیبی با تیراندازی‌های دیگر وجود دارد، در ضرباتی است که افراد نیاز دارند تا از آن‌ها استفاده کنند.
کلاس باز به کماندار این امکان را می‌دهد، بتوانند از تثبیت کننده‌های بلند و مناظر بزرگنمایی استفاده کنند.

در صورتی که در کلاس شکارچی کمان فقط نیاز از تثبیت کننده‌های کوتاه و مناظر بدون بزرگنمایی می‌توانند استفاده کنند.  کمانداری که در کلاس آزاد می‌باشد، می‌تواند دید خودش را در طول مسابقه تنظیم کند.

اگر کماندار در کلاس کمان کامپوند باز شرکت کرده باشد، می‌تواند کلاس خودش را از کلاس شکارچی به کلاس باز تغییر بدهد.

تغییر کلاس می توانند چالش‌های بسیار زیادی را برای افراد به وجود می‌آورد. توصیه می‌شود، قبل از شروع کار خودتان نگاه دقیقی به تجهیزات بیندازید، آن چیزی که می‌خواهید را به دست بیاورید.

در شکار با کمان شکارچی باید بتواند موقعیت بینایی مطمئنی داشته باشد، در آنجا ثابت بماند.
یک هدف باید قابل دستیابی و قابل اندازه‌گیری داشته باشد، کماندار بتواند هدف بسیار عالی را برای خودش تعیین کند. 

 تیراندازی با کمان در داخل سالن

برای تمرین می‌توانید که اهداف مشخص شده ای را برای خودتان در نظر بگیرید. تعیین هدف به اجازه می‌دهد، برای کاری تلاش کنید نه فقط تمرین کنید.
باید تکنیک‌های خودتان را به صورتی تنظیم کنید، اگر سطح در هر حالتی باشد، بتوانید ویژگی‌های بسیار بالایی را به دست بیاورید.

باید در هر سطحی که هستید، راهکارهایی برای گسترش و جمع آوری مهارت بیشتر داشته باشید؛ از آن در مسابقات استفاده کنید.

فصل تیراندازی با کمان در داخل سالن یک فصل بسیار عالی است

می‌توانید برای تغییر از فصل زمستان استفاده کنید؛ زیرا فاصله‌های تیراندازی در داخل سالن اصلاً تغییر نمی‌کند، می‌توانید تمرینی بابت این مسائل داشته باشید.

ماه‌های زیادی می‌توانید تمرین کنید، مهارت‌های خودتان را تقویت کنید.

اگر در فصلی هستید، تیراندازی با کمان در فضای باز می‌باشد؛ بهتر است مهارت‌های خودتان را برای تیراندازی با کمان در فضای باز انجام دهید. ولی اگر در فصلی هستید، تیراندازی با کمان در فضای باز وجود ندارد؛ بهتر است مهارت‌های خودتان را برای تیراندازی با کمان در سالن افزایش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *